Coşul dvs. este gol!
Romana English

Contactaţi-ne: 021.318.21.44

Termeni şi condiţii

TERMENI ŞI CONDIŢII

1. Copyright

Întregul conținut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea S.C. H.B.P.EKO DISTRIBUTION S.R.L. (denumită în continuare compania) - ALL RIGHTS RESERVED, cu următoarele date de identificare: Nr. Reg. Com J40/15134/2006, CUI RO 19040316, B-dul Timișoara, nr. 104 E, sector 6, BUCUREȘTI. Compania nu garantează că website-ul și conținutul acestuia nu conține erori sau că întregul conținut este 100% corect și valid. Clienții companiei au dreptul de a copia și printa conținutul website-ului sau porțiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comandă în cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o formă permisă preluarea conținutului de pe acest website în scopuri comerciale.

2. MĂRCI ÎNREGISTRATE

Toate brand-urile, mărcile și denumirile folosite în cadrul acestui website sunt mărci înregistrate ale companiei, fiind protejate de către legile în vigoare. 

3. GARANȚII OFERITE DE WEBSITE

Acest website este oferit clienților/vizitatorilor săi sub forma actuală (așa cum este sau așa cum este disponibil la acel moment), fără nici un tip de garanții, exprimate sau înterpretate.

4. PRODUSE DISPONIBILE

Trebuie să aveți peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website. Acest website are o comandă minimă în valoare de 100 RON+TVA inclus. Specificațiile produselor disponibile pe website sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile în stoc la un moment dat, compania nu are obligația de a anunța clientul de stocul disponibil în timp real. Anumite produse pot suferi modificări de poze, specificații, preț sau stoc în orice moment - compania nu are obligația de a anunța clienții sau vizitatorii website-ului de aceste modificări.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de stocurile disponibile - se respectă întocmai valoarea produsului final și aspectul general.

Prețurile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar în cazul unor volume mari.

5. METODE DE COMANDĂ

5.1 Comenzi telefonice

Echipele noastre dedicate de operatori pot prelua oricând comanda dumneavoastră telefonică. Oricare ar fi produsele de interes, ne puteți suna oricând pentru a vă raspunde la orice tip de întrebari și pentru a prelua comanda dumneavoastră. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat compania de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitați de plată pentru comenzi telefonice:

 5.2 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către operatori. Este de ajuns să ne trimiteți datele dumneavoastră de contact, datele de livrare și produsul dorit, iar echipa noastră se va ocupa de tot, din acest punct. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întarzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fisiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitați de plată pentru comenzi prin email:

5.3 Comenzi la sediul nostru

Vă așteptăm oricând la sediul nostru pentru plasarea comenzii. Aici veți fi întâmpinat de către echipa noastră de operatori dedicați, gata să vă ofere tot suportul de care ai nevoie. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat angajații companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fisiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forțe majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. La sediul nostru puteți achita comanda în numerar sau prin transfer bancar anticipat în baza unei facturi proformă.

5.4 Comenzi online

Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie să:

Veți primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura după ce achitați comanda, actualizări constante ale comenzii dumneavoastră și apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă nouă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să notifice imediat compania de eventuale erori survenite. Compania nu va fi ținută responsabilă pentru orice întârzieri sau greșeli de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, fie că sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicație, furt, distrugere sau acces neautorizat în bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

5.5 Pre-comenzi

În cadrul websiteului nostru aveți posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar că vă conferă o libertate și o flexibilitate incredibilă, dar vă garantează și reduceri considerabile. Indiferent că veți comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastră deține logistica necesară pentru a vă asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmând a fi livrate exact la data dorită și în condițiile sugerate de dumneavoastră.

6. LIVRARE PRODUSE

6.1 Condiții și tarife de livrare

Grupul hbpeko.ro oferă livrare oriunde în România prin colaborarea cu firma de curierat Best Letter Courier. Livrările se fac în 24 de ore de la momentul preluării comenzii, astfel:

EXPEDIERI PLICURI LOCALE (București și Ilfov).

Greutate

Zona

Timp livrare

Tarif primul kg

Kg suplimentar

primul kg

zona 1

24 h

4 lei

0.75 lei

primul kg

zona 2

24 h

8 lei

0.75 lei

EXPEDIERI COLETE LOCALE (București și Ilfov).

Greutate

Zona

Timp livrare

Tarif primul kg

Kg suplimentar

primul kg

zona 1

24 h

6 lei

0.75 lei

primul kg

zona 2

24 h

12 lei

0.75 lei

EXPEDIERI NAȚIONALE

     

Tarif primul kg

Kg suplimentar

Plicuri

0 - 1000 g

24 h

12 lei

1 leu

Colete

0 - 1000 g

24 h

14 lei

1 leu

Tarifele nu conțin T.V.A.; Index de combustibil - nu se aplică

6.2 Metode de ambalare

Atât pentru București și zonele limitrofe, cât și pentru provincie:

6.3 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresă de păstrare a anonimatului nu sunt și nu vor fi divulgate expeditorului decât în cazuri exceptionale: ancheta oficială din partea autorităților competente, cerere expresă și oficială a expeditorului.

6.4 Riscuri livrare

În cazul în care persoana menționată ca și destinatară în comanda dumneavoastră nu este gasită la adresă sau accesul în locație/la adresă este restricționat sau în locație/la adresă este o companie, un spital, etc., curierii companiei noastre vor lăsa pachetele/produsele comandate la vecini/recepție/portari, urmând ca persoana ce a ridicat coletul să mentioneze pe fișa de livrare numele complet și semnătura, pentru a putea fi identificată. În aceste condiții comanda dumneavoastră este considerată livrată. În cazul refuzului de primire HBP EKO nu iși asumă nicio răspundere cu privire la starea coletelor și nu asigură în niciun fel returnarea parțială sau integrală a contravalorii comenzii. Echipa HBP EKO va face toate demersurile necesare pentru a comunica către client situația ce ia naștere în urma refuzului de primire al comenzii de către destinatar în vederea soluționării acesteia în masura posibilitaților.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic înaintea livrării, pentru stabilirea traseului de distribuție. Destinatarului nu i se va comunica în avans ce anume urmează să primească, folosindu-se termenul general de "colet".

Compania noastră nu își asumă nicio obligație dacă livrarea nu poate fi efectuata datorită informațiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau dacă destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de către client, situații de vreme extreme (cod galben/cod rosu/cod portocaliu), acces limitat la adresă, perioade foarte algomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paște, Craciun, etc.. Expediția comenzii în cauză se poate redirecta contra cost în o nouă locație cu livrare în termen de 48 de ore. Nu poate fi considerată nelivrată o comandă aflată într-o astfel de situație. Ne angajăm să oferim în cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrări clienților noștri atunci când ne sunt solicitate și să facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile în provincie vom asigura legătura clientului cu societatea de curierat pentru a soluționa eventuale situații în procesul de livrare.

7. METODE DE PLATĂ

7.1 Card bancar, online

Cumpărăturile online au devenit foarte sigure în ultimii ani, astfel încât nu trebuie să vă temeți de absolut nimic. Intrați pe website, plasați comanda alegând metoda de plată Card bancar online, iar după finalizarea comenzii veți fi redirectat către serverul securizat pentru plată. Te rugăm să introduci cu atenție datele cardului, iar dacă ai nevoie de ajutor, operatorii noștri îți pot oferi tot suportul telefonic sau prin chat, în timp real. Pentru orice tip de probleme întâmpinate, vă asigurăm că le vom rezolva împreună în cel mai scurt timp posibil.

7.2 Reduceri speciale carduri

Pentru diverse bănci din România am inițiat un program special de reduceri, în funcție de tipul de card deținut. Mai jos găsiți link-uri utile spre paginile dedicate acestor reduceri. Puteți folosi cu încredere programul nostru de discount și fidelizare - reducerile vor fi aplicate după introducerea datelor de card și validarea apartenenței cardului în programul de reducere specificat. Pentru întrebări sau nelămuriri, ne puteți contacta oricând.

7.3 Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin bancă - Op (ordin de plată) - acest tip de plată poate fi efectuat direct la sediile băncilor la care aveți deschise conturi sau prin internet banking. Plățile trebuie efectuate în avans, iar după plată este indicat să ne transmiteți dovada plății prin email, pentru o procesare mai rapidă a comenzii. Astfel, după validarea dovezii de plată, departamentul de contabilitate din cadrul companiei va înainta comanda spre procesare fără a aștepta intrarea efectivă a banilor în bancă, lucru ce ar putea întarzia între anumite banci.

Datele noastre pentru plată sunt:

7.4  În numerar la curier

Puteți alege să achitați cash unui curier. Vă rugăm să ne contactați pentru informații suplimentare.

7.5 Western Union sau mandat poștal

Pentru clienții din străinatate sau pentru cei aflați în provincie, fără altă posibilitate de a achita, oferim varianta plații prin Western Union sau mandat postal. Vă rugăm să ne contactați pentru a primi datele de plată și alte informații legate de această metodă de plată.

7.7 Paypal

Pentru clienții care folosesc acest sistem de plată international, fară altă posibilitate de a achita, oferim varianta plații prin Paypal - taxele de tranzacție trebuie achitate de către client. Vă rugăm să ne contactați pentru a primi datele de plată și alte informații legate de această metodă de plată.

7.8 Plata la livrare

Doar pentru clientii fideli și pentru anumite produse din oferta noastră oferim varianta plății la livrare. Vă rugăm să ne contactați pentru disponibilitate.

8.  FACTURARE PLAȚI

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă (compania HBP EKO este plătitoare de TVA). Orice comandă plasată pe website se achită înaintea livrarii, exceptiile fiind clar mentionate în Art.6 al setului de ”Termeni și condiții”. Compania va emite către client o factură pentru produsele livrate, obligația clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Factura fiscală se emite pe numele plătitorului (persoană fizică sau juridică). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal "Semnarea și ștampilarea facturilor nu sunt obligatorii.", iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice.", compania HBP EKO nu își asumă răspunderea de a pune la dispoziția clientului factura fizică, ci doar în format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizică semnată și ștampilată în București prin sistemul propriu de livrare în termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localități din țară. Chitanța este eliberată doar pentru plățile în numerar.

9. RETURNARE PRODUSE

10. RECLAMAȚII LIVRARE

Pentru reclamații vă rugăm să vă adresați pe adresa de email: office@hbpeko.ro. Este necesar ca reclamația să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, poze doveditoare ale produsului nemulțumitor (dacă este cazul), precum și detaliile de contact (telefon și, eventual, adresa de email, numărul comenzii). O reclamație poate fi depusă în termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat/maxim 10 zile de la livrarea produselor comandate, exceptând cazurile în care este prevazut altfel în contract pentru situații specifice. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile lucrătoare.

11. ANULARE COMENZI

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisă la office@hbpeko.ro cu cel puțin 4 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare în București și Ilfov și minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare în provincie și numai în cazul în care comanda nu a fost deja pregătită de livrare.

În cazul în care, această comandă a fost deja achitată, iar clientul o anulează după termenul menționat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). În cazul unei anulări cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi înapoiată în totalitate, în termen de 14 zile lucrătoare de la recepționarea solicitării în scris.

Compania își rezervă dreptul de a-și alege clienții și de a anula o anumită comandă, urmând a anunța clientul de această schimbare cu minim o oră înaintea orei de livrare.

12. CONFIRMĂRI DE COMANDĂ ȘI LIVRARE

12.1 Confirmări de comandă

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, împreună cu un numar unic de comandă. Clientul are obligația de a verifica orice informație furnizată în cadrul comenzii și de a sesiza angajații companiei în cazul în care au survenit anumite erori în informațiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, menționându-se numărul unic de comandă primit. Ulterior oricărei modificări în cadrul comenzii, angajații companiei vor notifica în scris clientul asupra modificărilor survenite asupra comenzii.

12.2 Probleme livrare comandă

Pot exista situații în care destinatarul să nu fie găsit la adresă sau ca acesta să refuze primirea coletului. În acest caz, angajații companiei vor proceda conform uneia dintre soluțiile enunțate mai jos, în funcție de situația survenită:

12.3 Confirmări de livrare

Clientul va primi prin email confirmarea de livrare a comenzii fără a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. În cazul în care se dorește această informație, clientul poate oricând solicita acest lucru prin email sau telefonic angajaților companiei.

13. Cesionare și subcontractare

Compania poate cesiona și/sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii fără informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi întotdeauna responsabilă față de client pentru toate obligațiile contractuale.

14. Confidențialitate și publicitate

Clientul întelege dreptul de proprietate intelectuala și nu va dezvălui unei terte parți sau nu va face publice nici una dintre informările primite de la companie.

Toate planurile, documentele și informațiile de orice natură furnizate de către client companiei, incluzând, dar fără a se limita la comandă, vor rămâne în proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al companiei și după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.

Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de client cu privire la comandă, livrare, comunicări, probleme survenite sau soluționări propuse, fără consimțământul prealabil scris al companiei. Orice defăimare, publicitate/reclamă negativă, informații publice dăunătoare companiei, făcute de către client fără acordul companiei, pot atrage după ele apelarea la instanțele judecătorești competente și solicitarea de plată daune, în funcție de prejudiciile create.

15. TERMENE ȘI PENALITĂȚI

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a comenzii, compania este obligată să anunțe clientul de termenul estimat de finalizare a livrării. Se va încerca mai întăi soluționarea unor eventuale probleme pe cale amiabilă. În caz contrar, clientul va avea dreptul să revendice daune suplimentare de la companie, doar când este permis de lege, în cazul neîndeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii în conformitate cu termenele stabilite. În cazul în care compania primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.

În cazul în care clientul întârzie din vina sa să plătească produsele solicitate în termenul prevazut în factura emisă de companie, este obligat la plata unei penalități de 1% pe zi din suma datorată.

16. RESPECTAREA LEGILOR ȘI STANDARDELOR

Compania va respecta toate legile, reglementările și ordonanțele aplicabile la realizările sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea produselor și aplicabile la sănătate, securitate, mediu.

17. RĂSPUNDERE

Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru daune de orice fel, pe care clientul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către vanzator a oricărei din obligațiile sale conform comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și în special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

18. ÎNCĂLCARE PREVEDERI ȘI DREPTURI

Dacă compania nu execută obligațiile sale, clientul va notifica compania asupra acestei neîndepliniri în scris pe email office@hbpeko.ro. Un plan de acțiune va fi validat între parti în termen de 5 zile lucrătoare de la notificare.

19. FORȚĂ MAJORĂ

Nici una din parti nu va fi raspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

20. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din interpretarea și executarea acestui contract se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanțele judecătorești competente.

21. PREVEDERI DIVERSE

Dacă una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni și condiții de vânzare sunt în conflict cu oricare cerință legal aplicabilă, anumite prevederi nu vor fi aplicate si parțile se vor strădui împreună să convină asupra unor noi prevederi care să respecte spiritul prevederilor inițiale.

Compania și clientul vor fi considerați contractanți independenți și nici uneia din părți nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligație pe seama sau în dauna celeilalte.

Termenii și condițiile acestui website înlocuiesc alte înțelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract și nu pot fi modificate sau schimbate decât prin înțelegere scrisă semnată de ambele parți.

Compania își rezervă dreptul de a-și selecta clienții.

22. CONSIMȚĂMINTE

Clienții/vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni și condiții de la intrarea pe website până la finalizarea vizitei acestuia, indiferent dacă clientul comandă/achită produse în cadrul acestui website sau nu. Ca utilizator, înțelegeți și sunteți de acord cu următoarele responsabilități: să furnizați date adevărate, exacte și complete despre dumneavoastră și despre livrare.

23. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Compania prelucreaza datele clienților/vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate și manuale, destinate emiterii facturilor de servicii și produse, livrării comenzilor plasate, colectarea creanțelor legate de acestea precum și rezolvării solicitărilor în legătura cu activitatea desfașurată de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, clienții beneficiază de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor și de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodată, clienții au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa în scris pe adresa de email office@hbpeko.ro. De asemenea, clienților le este recunoscut dreptul de a se adresa justiției. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate în străinatate.

 

Observație: *orice persoană are dreptul de a se opune, în mod gratuit și fără nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

Acest website folosește cookie-uri proprii și de la terți pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia. Navigând pe acest website, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Un "Internet Cookie" (termen cunoscut și ca "browser cookie" sau "HTTP cookie" sau pur și simplu "cookie" ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser. Un cookie este format din 2 părti: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) si nu mai sunt reținute o dată ce utilizatorul a părăsit website-ul și unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website ('cookie-uri permanente'). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.

O vizită pe acest site poate plasa cookie-uri în scopuri de:


24. PROMOȚII ȘI OFERTE

Orice promoție sau ofertă disponibilă pe website are un termen de valabilitate menționat de către companie și anumiți termeni și condiții disponibili public în cadrul website-ului. Clienții care beneficiază de aceste promoții sau oferte se vor supune termenilor și condițiilor legate de respectiva promoție sau ofertă, respectivele prevederi completând setul de termeni și condiții de față și nu anulându-l.

Voucher de discount pentru o nouă comandă: periodic, compania poate oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe website, ce poate fi folosit la o viitoare comandă. Valoarea discount-ului este stabilită de către companie. Nu se acceptă în acest caz să se plaseze o nouă comanda de către client folosind voucherul primit, iar prima comandă să fie anulată. Compania își rezervă dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar și în cazul în care sunt achitate (suma fiind returnată în acest caz conform art. 9). Voucherul poate fi folosit doar în cazul în care comanda inițială a fost finalizată cu succes: achitată, livrată.

Back to Top
Loading...
Loading...